سند همکاری مشترک بین پگاه آفتاب و دانشگاه شهید عباس‌پور به امضای امضاء شد.

سند همکاری مشترک پگاه افتاب  و دانشگاه شهید عباس‌پور ، دوشنبه ۹ اسفند طی نشست مشترکی به امضای مهندس سرآبادانی، مدیر‌عامل پگاه آفتاب، و مهندس مکبری، مدیر امور هماهنگی و ارتباط با صنعتِ دانشگاه شهید عباس‌پور، رسید.

بر اساس این سند همکاری، پگاه آفتاب و دانشگاه شهید عباس‌پور با مشارکت یکدیگر نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با حوزهٔ   ERP – برنامه‌ریزی منابع سازمانی در محل دانشگاه شهید عباس‌پور اقدام خواهند کرد. هم‌چنین مقرر گردید جزئیات دوره‌ها و سرفصل دروس با همکاری و هماهنگی دو طرف به زودی تعیین شود و نسبت به عملیاتی شدن دوره‌ها در گام‌های بعدی اقدام شود. به موجب این سند همکاری پگاه آفتاب هزینهٔ حضور دانشجویان نخبه و ممتاز در این دوره‌های آموزشی را برعهده خواهد گرفت.

مهندس سرآبادانی، مدیر‌عامل پگاه آفتاب، سند همکاری مشترک با دانشگاه شهید عباس‌پور را در ادامهٔ سیاست‌های ارتباطات علمی پگاه آفتاب ارزیابی می‌کند که موجب توسعه‌ٔ فرهنگ برنامه‌ریزی منابع سازمانی در میان فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط و افزایش استاندارد‌های آموزش‌های ارائه شده از سوی پگاه آفتاب خواهد شد.

پگاه آفتاب قصد دارد با توانمند‌سازی فارغ‌التحصیلان دانشگاه برای تطابق دانش و نیاز‌های صنعت فناوری اطلاعات، با حمایت از دانش‌آموختگان این دوره‌های آموزشی از ایشان جهت توسعه‌ٔ ERP نیروگاهی به عنوان محصولی دانش بنیان، که موجب بهره‌وری قابل توجهی در صنعت برق کشور گردیده، استفاده کند.


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.