سمینار بررسی اثرات ERP نیروگاهی با رویکرد  فرایندی بر عملکرد نیروگاه‌ها روز چهارشنبه، ۱۹ مهرماه، در محل نیروگاه بهبهان واقع در استان خوزستان برگزار شد.

در این سمینار، مهندس وحید سلمانی، مدیر پروژهٔ ERP نیروگاهی پگاه آفتاب، به ارزیابی عملکرد ERP نیروگاهی و تاثیر آن بر بهبود فرایند‌ها و اتوماسیون و مکانیزاسیون آن‌ها در نیروگاه‌های کشور پرداخت. علاوه بر مباحث مربوط به ارزیابی عملکرد ERP نیروگاهی پگاه آفتاب، ابزار «مدیریت فرایند کسب‌و‌کار پگاه آفتاب»، agileBPMS، که با زیرساخت جدید و بر اساس استاندارد‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا توسعه یافته است معرفی و به شیوهٔ تدوین فرایند‌های ماژول «نگهداری و تعمیرات» به وسیلهٔ این ابزار پرداخته شد.

برگزاری سمینار بررسی اثرات ERP نیروگاهی در نیروگاه بهبهان

برگزاری سمینار بررسی اثرات ERP نیروگاهی در نیروگاه بهبهان

 این سیمنار با حضور جناب آقای مهندس پورانیان، مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهبان، جناب آقای مهندس جمالی، معاون مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه و مدیران و کارشناسان واحد‌های «بهره‌برداری، تعمیرات» و «آی‌تی» برگزار شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان یکی از نیروگاه‌های تحت مدیریت گروه مپنا است. در حال حاضر مراحل استقرار سه ماژول ERP‌ نیروگاهی پگاه آفتاب در این نیروگاه در حال انجام است.


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.