نیروگاه قم برای دومین مرتبه از سوی «جایزه ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی» به عنوان سازمان ممتاز صنعت نیرو شناخته و موفق به کسب دریافت تندیس این جوایز شد. نیروگاه قم بالغ بر ۱۵ سال است که از سیستم‌های نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب بهره می‌برد.

در سومین دورهٔ ارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی (مدیریت نگهداری و تعمیرات) و «جایزه ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی» نیروگاه قم به عنوان سازمان ممتاز در «مدیریت دارایی‌های فیزیکی» معرفی و موفق به دریافت تندیس و تقدیرنامهٔ «جایزهٔ ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی» شد. نیروگاه سیکل ترکیبی قم بالغ بر ۱۵ سال است که از سیستم نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب برای مدیریت نگهداشت دارایی‌های فیزیکی  خود استفاده می‌کند.

دریافت تندیس سازمان برتر از جایزه ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی

مراسم «جایزهٔ ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی» روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه در محل مرکز پژوهش‌های صنعت نفت برگزار شد. لازم به ذکر است که ارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی بر اساس مدل بین‌المللی UPTIME انجام می‌شود. این جایزه بر اساس ارزیابی شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی فعال در سه حوزهٔ «نفت»، «نیرو» و «صنعت» به سازمان‌های برتر هر حوزه اعطاء می‌شود که نیروگاه سیکل ترکیبی قم برای دومین بار موفق به دریافت این جایزه در حوزهٔ صنعت نیرو شد.

«جایزهٔ ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی» از جمله مهم‌ترین جوایز و سیستم‌های ارزیایی مدیریت نگهداری و تعمیرات به شمار می‌رود که به سازمان‌های دارایی‌محور توصیه می‌شود. سازمان‌های «دارایی محور» به سازمان‌هایی گفته می‌شود که تجهیزات و دارایی‌های فیزیکی آن‌ها، بخش عمده‌ای از سرمایهٔ آن‌ها را تشکیل می‌دهد.

پگاه آفتاب این موفقیت را به «نیروگاه سیکل ترکیبی قم» تبریک گفته و برای این مجموعه آرزوی موفقیت‌های روزافزون دارد.


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.