غرفهٔ پگاه آفتاب در نمایشگاه جانبی همایش کاربران توربین‌های v94.2  با استقبال چشم‌گیر بازدیدکنندگان روبرو شد. در این نمایشگاه مدیران عامل شرکت‌های مدیریت تولید برق، معاونین و کارشناسان بیش از ۵۰ شرکت حوزهٔ تولید برق و نیروگاه‌های کشور از نزدیک با آخرین دستاورد‌ها و محصولات پگاه آفتاب آشنا شدند.

توسعهٔ مستمر ERP نیروگاهی پگاه آفتاب به عنوان راهکار زیربنایی در مدیریت منابع سازمانی نیروگاه‌های کشور علاوه بر بهبود بخش‌های فنی این راهکار اختصاصی نیروگاهی موجب شناسایی و پوشش فرایندی سایر نیاز‌های سازمان نیروگاه اعم از حوزه‌های مالی، اداری و منابع انسانی نیز شده است.

بر اساس همین نگاه پگاه آفتاب علاوه بر راهکار سیستم مدیرت منابع نیروگاهی خود (ERP نیروگاهی) با سه محصول جدید در در نمایشگاه کاربران توربین‌های v94.2 حضور یافت. راهکار جدید اندرویدی «لاگ شیت» که به وسیلهٔ یک اپلیکیشن قابل نصب روی تلفن‌های همراه قابلیت صدور PM‌ و ردیابی دستورکار‌های هر تجهیز را برای مدیران نگهداری و تعمیرات نیروگاه فراهم کرده است. راهکار ابری مدیریت فرایند کسب و کار پگاه آفتاب با نام agileBPMS که با همکاری یک تیم آلمانی – اسپانیایی توسعه یافته است و بالاخره راهکار افق امن (Pegahe Aftab ICS CSS) که راهکاری امن برای ارتباط شبکهٔ صنعتی و شبکهٔ IT است.

گزارش تصویری از غرفهٔ پگاه آفتاب در نمایشگاه کاربران توربین‌های v94.2

 


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.