در بازارهای پرشتاب حال حاضر دنیا همه به دنبال توسعهٔ سریع محصولات خود و رسیدن به نتایج فوری در بازار رقابتی کسب و کارهای مختلف هستند. این تقاضا برای راه حل‌های سریع و کارامد منجر به ایجاد پلتفرم توسعه کم کد (Low Code) برنامه‌های نرم‌افزاری شده است.

این پلتفرم توسعه، با ویژگی‌های پیش ساخته شدهٔ خود مسیر توسعهٔ نرم‌افزار‌ها را به کلی تغییر می‌دهد. با این ابزار دیگر روش‌های سنتی توسعه نرم‌افزارها، که در آن ماه‌ها یا سال‌ها طول می‌کشید تا نتایج مورد نظر تولید شوند، به فراموشی سپرده شده‌اند.

اگر هنوز دوست دارید بدانید که چرا به پلتفرم توسعه کم کد برنامه‌های نرم‌افزاری نیاز داریم در این یادداشت به ۴ دلیل مهم اشاره کرده‌ایم:

۴ دلیل برای استفاده از پلتفرم توسعه کم کد

۱. خداحافظی با برون سپاری

وقتی چنین پلت‌فرم توسعه‌ای در اختیار داریم دیگر نیازی نیست تا پشتیبانی فنی خود را به شرکت‌هایی دیگر برون‌سپاری کنیم. تا پیش از این نداشتن تخصص، زمان و یا بودجه لازم از دلایل اصلی برون‌سپاری پروژه‌های نرم‌افزاری در هر سازمانی بود؛ ولی حالا تیم‌های فناوری اطلاعاتِ هر سازمان با استفاده از پلتفرم‌‌های توسعه‌ای کم کد به راحتی می‌توانند برنامه‌های مختلف مورد نیاز سازمان خود را تولید و راه‌اندازی کنند. حتی کاربران کسب و کارها و توسعه‌دهندگان هر سازمان هم می‌توانند برنامه‌های کاربردی خود را با استفاده از این پلتفرم و با حداقل دانش فنی بسازند و پیاده‌سازی کنند.

تیم‌های فناوری اطلاعاتِ هر سازمان با استفاده از پلتفرم توسعه کم کد به راحتی می‌توانند برنامه‌های مختلف مورد نیاز سازمان خود را تولید و راه‌اندازی کنند.

تیم‌های فناوری اطلاعاتِ هر سازمان با استفاده از پلتفرم توسعه کم کد به راحتی می‌توانند برنامه‌های مختلف مورد نیاز سازمان خود را تولید و راه‌اندازی کنند.

۲. دستیابی سریع و چابک

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پلتفرم توسعه کم کد برنامه‌های کاربردی، تولید سریع و کارآمد برنامه‌های نرم‌افزاری مورد نیاز است. در کمتر از دو هفته می‌توانیم برنامه خودمان را بسازیم و حتی آن را با سیستم فعلی خود یکپارچه کنیم.

۳. مدیریت تغییرات

اهداف و الزامات کسب و کار در طول زمان تغییر می‌کنند. بنابراین فقط در صورت مقیاس‌پذیر بودن برنامه‌های نرم‌افزاری می‌توانیم با تغییرات و تحولات سریع در صنعت هماهنگ باشیم. از آنجایی که پلتفرم موجود مقیاس پذیر است به راحتی می توان برنامه را تغییر و یا بدون برهم زدن عملیات عادی کسب و کار، عملکرد و ویژگی‌های خاصی را ارتقا داد.

۴. کاهش هزینه‌های کلی مالکیت (TCO)

پلتفرم توسعه نرم‌افزار کم کد به واسطهٔ کاهش هزینه‌های برون‌سپاری و زمان تولید، باعث کاهش در هزینه‌های کلی مالکیت موسوم به TCO می‌شود. اگر همه اینها را کنار هم قرار دهیم متوجه کاهش هزینه‌های کلی شامل هزینه‌های نگهداری و سایر الزامات زیرساختی مربوط به برنامه‌های نرم‌افزاری خواهیم شد.

 agileBPMS پلتفرم توسعه‌ای کم کد برنامه‌های نرم‌افزاری

agileBPMS برنامه‌ساز فرایندی پگاه آفتاب است که توسعهٔ برنامه‌های کاربردی را در بستر یک پلتفرم کم کد توسط کارشناسان مدیریت فرایند و کارشناسان توسعه نرم افزار سازمان میسر می‌سازد. شما با agileBPMS در سازمان خود می‌توانید:

  •  سيستم‌های موجود خود را يکپارچه کنید.
  • نرم افزارهای خاص مورد نياز خود را بدون پيچيدگی، تحت وب توليد و اجرا کنید.
  • فرايندهای خود را مدل، اجرا و پايش کنید و آن‌ها را بهبود کنید.

تمام اين کارها را با تيمی کوچک، به سادگی، در زمانی کوتاه، با حفظ استقلال سازمان خود و همگام با تکنولوژی جهانی انجام می‌دهيد.

agileBPMS؛ نرم‌افزار مدیریت فرایند‌های کسب‌و‌کار پگاه آفتاب

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

sales@pegaheaftab.com

۸۸۵۳۹۶۳۵ الی ۸


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.