مهم‌ترین بخش از آمادگی در برابر وقوع حوادث طبیعی، داشتنِ یک برنامه مشخص برای مقابله با آن است. اما اکثر سازمان‌ها تصور می‌کنند هیچ‌گاه سانحه‌ای برای آن‌ها رخ نخواهد داد یا اگر اتفاقی بیافتد این توانایی را دارند که در لحظه آن را مدیریت کنند.

رخ دادن حوادث طبیعی امر بعیدی است و احتمالاً خیلی از تجهیزات سازمانی در عمر مفید‌شان هرگز با آن روبرو نخواهند شد. اما حتی اگر این موضوع یک بار هم اتفاق بیافتد و سازمان ما آمادگی مقابله با آن را نداشته باشد ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به تجهیزات سازمان وارد شود. کتابچهٔ راهنمای زیر حاوی نکاتی ساده اما مهمی دربارهٔ آماده کردن سازمان در مقابل حوادث طبیعی است. نکاتی که به کمک یک نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات به شکل بهینه‌تری می‌توان آن‌ها را به کار بست. این کتابچهٔ راهنما را می‌توانید از پایین صفحه دانلود کنید.

کتاب الکترونیک: آماده‌سازی تجهیزات هنگام وقوع حوادث طبیعی به کمک نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات

کتاب الکترونیک: آماده‌سازی تجهیزات هنگام وقوع حوادث طبیعی به کمک نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات

 

پگاه آفتاب با ۱۸ سال تجربه در طراحی و تولید راهکارهای نرم‌افزاری فرایندی در صنایع مختلف به‌خصوص صنعت نیروگاهی، براساس نیازهای واقعی صنعت و در تعامل مستقیم با نخبگان صنعت برق، مجموعه ‌ماژول‌هایی را طراحی و تولید نموده که در کنار یکدیگر به نگهداشت بهینه دارایی‌های فیزیکی کمک می‌کنند. به کمک همین ابزار‌ها می‌توان برنامه‌ریزی دقیقی برای نگهداشت تجهیزات و میزان آمادگی آن‌ها در برابر تجهیزات و هماهنگ‌سازی بخش‌های مختلف سازمان هنگام وقوع حوادث داشت. اکنون بیش از ۳۰ نیروگاه کشور سال‌هاست با اعتماد به راهکار پگاه آفتاب به بهره‌برداری و نگهداشت تجهیزات خود می‌پردازند.

مدیریت شناسنامه تجهیزات، مدیریت نت‌های با برنامه، مدیریت پروژه‌های نت، لاگ‌شیت هوشمند، انتقال سیگنال از اسکادا، مدیریت اسناد و آرشیو الکترونیک، ابزارهای ساخت و مدیریت داشبورد، ابزار طراحی و ساخت فریندهای اختصاصی صنعت بالاخص در حوزه‌های بهره‌برداری و نگهداشت، پشتیبانی و مدیریت زنجیره تامین کالا و خدمات و … امکاناتی است که مدیریت منابع سازمان را سبب شده و به افزایش بهره‌وری و اثربخشی منابع سازمان کمک شایانی می‌کند.

دانلود PDF

نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.