ماژول «مدیریت تدارکات و قراداد‌ها» در شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس استقرار یافت. دیجیتالی‌سازی فرایند‌های تامین و درخواست کالا و امور مربوط به قراداد‌ها، مدیریت بهینهٔ هزینه‌ها و برقراری یکپارچگی نرم‌افزاری بین فرایند‌های مختلف سازمانی از جمله اهداف شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس در تهیهٔ راهکار‌ «مدیریت تدارکات و قراداد‌ها» است.

 اکنون با بهره‌برداری از این راهکار نرم‌افزاری، شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس از ۷ ماژول ERP نیروگاهی پگاه آفتاب در سازمان خود بهره می‌برد.

شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس، به عنوان سازمان بهره‌بردار نیروگاه خلیج فارس، از سال ۸۹ تا امروز از ماژول‌‌های متعدد ERP نیروگاهی پگاه آفتاب شامل «سیستم نگهداری و تعمیرات»، «مدیریت انبار و حسابداری انبار»، «سیستم کارگزینی»، «سیستم حضور و غیاب» و «ماژول مکاتبات» و «سیستم مدیریت اسناد و آرشیو الکترونیک» در سازمان خود استفاده می‌کند.

‌‌‌‌‌نرم افزار نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب

‌‌‌‌نرم افزار نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب

طی مدت کوتاهی که از استقرار راهکار‌ «مدیریت تدارکات و قراداد‌ها» در نیروگاه خلیج فارس گذشته است، فرایند «خرید‌ها و کالاهای غیرانباری» این سازمان در سیستم تدارکات ERP نیروگاهی پگاه آفتاب پیاده‌سازی شده و به مرحلهٔ عملیاتی رسیده است. امید است که طی ماه‌های آتی تمام فرایند‌های مرتبط با تدارکات و مدیریت قراداد‌ها توسط تیم مشترکی از پگاه آفتاب و نیروگاه خلیج فارس در این راهکار نرم‌افزاری پیاده‌سازی شود.

نیروگاه خلیج فارس یکی از نیروگاه‌های نوع گازی ایران است، که با ظرفیت تولید ۹۹۰ مگاوات، شامل ۶ واحد گازی ۱۶۵ مگاواتی، در استان هرمزگان فعالیت می‌کند. از اهداف این نیروگاه می‌توان به تأمین برق مطمئن منطقه با حفظ آمادگی کامل واحدها، تأمین نیاز مصرف انرژی منطقه با توجه گسترش رو به افزون مصرف برق در صنایع تولیدی، کشاورزی، عمومی و خانگی، تأمین بخشی از برق مورد نیاز شبکه سراسری و حفظ پایایی شبکه برق کشور و ایجاد انگیزه لازم جهت افزایش سرمایه گذاری در منطقه برای رشد و توسعه اشاره کرد.


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.