نیروگاه‌های کشور به دلیل ماهیت فعالیت‌ و تغییرات گسترده‌ای که در لایه‌های مختلف سازمانی و عملیاتی با آن روبرو هستند همیشه در معرض تغییرات قرار دارند. این تغییرات نیاز‌های جدیدی را می‌آفرینند که باید از سوی ERP – ای‌آر‌پی نیروگاهی پگاه آفتاب با واکنشی مناسب و سریع روبرو شوند. از این رو توسعه ERP – ای‌آر‌پی امری مستمر بوده که به صورت دائمی بخش مهمی از ظرفیت علمی و انسانی پگاه آفتاب مشغول پیشبرد آن هستند.  علاوه بر  ظرفیت پگاه آفتاب، همیاری عناصر نیروگاهی در قالب کمیته محصول نیز تاثیرات شگرفی بر روند توسعه‌ی ERP – ای‌آر‌پی نیروگاهی در سال‌های اخیر  داشته است.

اینفوگرافی توسعه ERP نیروگاهی

اینفوگرافی توسعه ERP نیروگاهی

توسعه‌ ERP نیروگاهی در ماژول‌های زیر‌ساخت و برنامه‌ساز، صدور احکام، حقوق و دستمزد، مدیریت آموزش، مدیریت جلسات، حضور ‌و غیاب، حسابداری، مدیریت اسناد و مکاتبات، مدیریت دارایی‌های ثابت، نگهداری و تعمیرات، انتقال سیگنال و جمع‌آوری داده‌ها صورت پذیرفته است. تاثیرات مثبت روند توسعه‌ی این ماژول‌ها را می‌توان در افزایش سطح نفوذ، مکانیزاسیون و پیوستگی فرایند‌های کسب و کار نیروگاهی پیگیری کرد.

همان طور که در نگاره‌ی بالا مشخص است از ابتدای استقرار ERP  – ای‌آر‌پی نیروگاهی پگاه آفتاب درسال ۱۳۹۱ تا ابتدای اسفند سال جاری، ۴۴۹۱ درخواست توسعه‌ی نرم‌افزار ثبت شده که از این تعداد با نرخ پذیرش ۹۵.۳ درصدی، ۴۲۷۹ درخواست توسعه از سوی پگاه افتاب انجام پذیرفته است


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.