وبینار «نقد و بررسی دستورالعمل مجوز انجام درخواست کار (پرمیت)» روز چهارشنبه ۱۰ آذر، با حضور بیش از ۲۵۰  نفر از متخصصین نیروگاهی برگزار شد.

در این وبینار شرکت‌کنندگانی از ۵۰ نیروگاه‌ و برخی صنایع دیگر از سراسر کشور و با تخصص‌هایی در حوزه‌ ایمنی، HSE ، بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات، فنی و مهندسی، برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

در ابتدای وبینار، مهندس وحید سلمانی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیرهٔ پگاه آفتاب و مدیر محصول ERP نیروگاهی، به بررسی متن دستورالعمل تهیه شده توسط شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در رابطه با مجوز انجام درخواست کار (پرمیت) پرداخت و ضمن واکاوی ابعاد مختلف این دستور‌العمل به نقاط قوت و ضعف آن اشاره کرد.

 

برگزاری وبینار نقد و بررسی دستورالعمل مجوز انجام درخواست کار (پرمیت) برق حرارتی با حضور گستردهٔ متخصصین صنعت نیروگاهی

در ادامه وبینار، مهندس سلمانی ضمن مقایسه تطبیقی بین مفاد این دستورالعمل و دستورالعمل‌های سازمان بهداشت و ایمنی ایرلند، الزامات استانداردهایی چون Iso 14224  و Norsok_Z008  به بیان تعریف ورک پرمیت، حدود و گستره، فرایند انجام آن و تفاوت‌های دستور‌العمل صادرشدهٔ برق حرارتی با مدل‌های شناخته‌شده و شرایط واقعی انجام پرمیت در صنعت نیروگاهی پرداخت.

در بخش انتهایی این وبینار نیز نمونه گردش‌کارهای مرسوم ورک پرمیت در سازمان‌های نیروگاهی مورد بررسی قرار گرفت و روش‌های بهینه نرم‌افزاری برای اعمال استراتژی‌های مختلف نگهداشت، از نت واکنشی گرفته تا نت‌های پیشگیرانه و پیش‌بینانه و نت مبتنی بر قابلیت اطمینان اشاره شد و نحوه پوشش رویکردهای مختلف در پیاده‌سازی Work Permit در راهکارها ERP نیروگاهی پگاه آفتاب و ماژول‌های CMMS و EAM آن تشریح شد.

ویدیوی این وبینار طی روزهای آتی در وبسایت پگاه آفتاب منتشر خواهد شد.

 


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.