جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان نیروگاه‌های بهره‌بردار ERP نیروگاهی پگاه آفتاب در خصوص تبیین تغییرات طرح طبقه‌بندی مشاغل جدید وزارت نیرو و هماهنگی جهت پیاده‌سازی آن در نیروگاه‌های کشور به صورت برخط برگزار شد.

در این نشست نمایندگان واحد‌های منابع انسانی و فناوری اطلاعات نیروگاه‌های شهید سلیمی نکا، منتظر قائم، بخار شازند، بخار بعثت، گازی ری، بخار بندرعباس، سیکل ترکیبی قم، خلیج فارس، لوشان و بخار سهند و گازی صوفیان و بخار تبریز دعوت شده بودند.

 

برگزاری جلسه هم‌اندیشی با نیروگاه‌های بهره‌بردار ERP‌ نیروگاهی درباره تغییر طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروگاه‌های کشور

برگزاری جلسه هم‌اندیشی با نیروگاه‌های بهره‌بردار ERP‌ نیروگاهی درباره تغییر طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروگاه‌های کشور

 

طرح جدید طبقه‌بندی مشاغل وزارت نیرو به تازگی از طرف شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی به نیروگاه‌ها ابلاغ شده است و نیروگاه‌های دولتی ملزم هستند این طرح را در سال جاری و با تاریخ اجرای اسفندماه ۱۳۹۹ اجرایی کنند. هم‌چنین شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی به نیروگاه‌های بخش خصوصی نیز توصیه به بکارگیری این طرح جدید کرده است.

در این جلسه هم‌اندیشی ابتدا تغییرات طرح جدید نسبت به طرح قبلی به اشتراک گذاشته شد و متخصصان نیروگاهی و کارشناسان پگاه آفتاب در خصوص این تغییرات و نقایص و ابهامات آن به بحث و گفتگو پرداختند.

هم‌چنین در این جلسه تغییرات مورد نیاز برای اعمال در سیستم ERP نیروگاهی در جهت انطباق با طرح جدید طبقه‌بندی مشاغل که پیشتر توسط پگاه آفتاب با همکاری نیروگاه ری تبیین شده بود به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و به تصویب رسید. در رابطه با برخی ابهامات موجود در این طرح نیز مقرر شد پیگیری و تعیین تکلیف نهایی توسط واحد منابع انسانی نیروگاه‌ها تا پایان خرداد ماه صورت پذیرد.

برای پیاده‌سازی طرح جدید طبقه‌بندی مشاغل نیروگاه‌ها در ERP نیروگاهی، پگاه آفتاب از هفته‌ آتی با همکاری واحدهای فناوری اطلاعات نیروگاه‌ها نسبت به اعمال تغییرات لازم در  ساختار داده، کلاس‌ها، مشخصه‌های کلاس‌ها، عبارات محاسباتی، رابطهای کاربری و گزارش‌ها و خروجی‌های سیستم‌های پرسنلی و صدور احکام و حقوق دستمزد اقدامات مشترک را آغاز خواهد نمود. امید است علی رغم نقایص و ابهامات موجود در طرح جدید و سایر مشکلات ناشی از زمان تصویب آن و عدم تصویب آن در مجامع شرکت‌های مدیریت تولید برق، با تلاش مضاعف کارشناسان پگاه آفتاب و نیروگاه‌های بهره‌بردار این مهم به ثمر مطلوب برسد و تا پایان تیرماه کلیه نیروگاه‌ها از طرح جدید بهره‌برداری نمایند.


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.