ماژول لاگ‌شیت اندرویدی پگاه آفتاب با موفقیت در نیروگاه شوباد کهنوج، وابسته به هلدینگ ماه تاب، استقرار یافت. این ماژول از مهمترین اجزای ERP نیروگاهی و راهکار EAM پگاه آفتاب (مدیریت دارایی‌های فیزیکی) است.

بهره‌برداری ماژول لاگ شیت در نیروگاه کهنوج موجب می‌شود جمع‌آوری سیار داده‌های عملیاتی تجهیزات که به لاگشیت معروف است بوسیله اپلیکیشن اندرویدی با قابلیت کاربری آفلاین و آنلاین و بصورت دیجیتالی انجام شود و امکان بهره‌برداری بهینه‌تر از این داده‌ها جهت مانیتورینگ و پایش وضعیت عملکردی تجهیزات و نیز ادوات لاگ‌برداری برای نیروگاه فراهم شود.

نیروگاه سیکل ترکیبی شوباد کهنوج در استان کرمان واقع شده است و ظرفیت تولید ۹۶۸ مگاوات بر ساعت دارد.

 

برخی از دستاوردهای نیروگاه شوباد کهنوج پس از استقرار این راهکار:

  • تعریف برگه‌های لاگشیت و برنامه صدور آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان و  با امکان مدیریت به‌لحظه و کارآمد بر نحوه ثبت مقادیر برگه‌ها
  • ثبت و کنترل بلادرنگ پارامترهای عملیاتی و امکان تعریف درخواست‌کارهای با برنامه (PM&CBM) مبتنی بر مقادیر این پارامترها
  • همگام‌سازی مقادیر پارامترها بین هندهلد و سرور به‌صورت خودکار و یا با دستور کاربر، بدون نیاز به کابل و از طریق شبکهٔ وای‌فای

 

بهره‌برداران بر روی هر دستگاه‌ هوشمند صنعتی و غیرصنعتی، که مجهز به اندروید ۵ به بالا باشد قادر هستند از این راهکار استفاده کنند.

لاگ‌شیت پگاه آفتاب به شکلی طراحی شده و توسعه یافته است که بهره‌برداران بدون محدودیت و بدون وابستگی سخت‌افزاری به پگاه آفتاب یا هر شرکت دیگری، بر روی هر دستگاه‌ هوشمند صنعتی و غیرصنعتی، که مجهز به اندروید ۵ به بالا باشد، بتوانند از اپلیکیشن استفاده نمایند.

نیروگاه شوباد کهنوج علاوه بر این ماژول از ماژول‌های نگهداری و تعمیرات و برنامه‌ساز فرایندی ERP نیروگاهی پگاه آفتاب استفاده می‌کند. نیروگاه سیکل ترکیبی شوباد کهنوج در استان کرمان واقع شده است و ظرفیت تولید ۹۶۸ مگاوات بر ساعت دارد.

 

 


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.