کارگاه بازآموزی مدیران منابع انسانی با رویکرد کانون ارزیابی جذب و توسعه و بر اساس «سامانهٔ کانون ارزیابی بهین» پنج‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

سامانهٔ کانون ارزیابی بهین (BACS)، محصول مشترک پگاه آفتاب و شرکت بهین مشاوران آتیه‌ساز مدیریت، سامانهٔ نرم‌افزاری تحت وبی است که براساس ۷ آزمون استاندارد روانشناسی و یک آزمون نرم­یابی شده در حوزهٔ دانش‌های سازمانی و مدیریت به استخراج شایستگی‌های شغلی هر فرد می‌پردازد و گزارش‌هایی از میزان انطباق با شغل به تفکیک نوع صنعت، نوع سازمان، و سطح شغلی در چارت سازمانی و سطوح بلوغ سازمان ارائه می‌دهد.

کارگاه بازآموزی مدیران منابع انسانی

کارگاه بازآموزی مدیران منابع انسانی با رویکرد کانون ارزیابی جذب و توسعه

اهداف کارگاه:

۱.  ایجاد بستر شبکه‌سازی، یادگیری و یاددهی میان مدیران منابع انسانی شرکت‌هایی که از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و نرم‌افزاری کلینیک‌های مختلف شرکت بهین مشاوران در ۱۶سال گذشته بهره برده و می‌برند.

۲. بروز‌آوری سامانهٔ نرم‌افزاری تحلیل نیم‌رخ روانی به سامانه کانون ارزیابی بهین و تکنیک‌های نوین تحلیلی روانشناسی صنعتی – سازمانی و نیم‌رخ روانی جهت ارزیابی شایستگی‌های نیروی انسانی برای جذب و استخدام.

۳. استفاده از رویکردهای کانون ارزیابی بهین در توسعه و توانمندسازی، جانشین‌پروری، مدیریت استعدادها و انتصابات اثربخش برای کارکنان موجود سازمان.

محور‌های کارگاه:

۱. مروری بر ده گام تحقق ابعاد استاتیک و دینامیک مدیریت منابع انسانی در ایران

۲. چرایی و چگونگی کانون‌های ارزیابی جذب و توسعه در دنیا و ایران

۳. اصول طراحی فرایندِ کانون ارزیابی جذب و توسعه با رویکرد APQC، مدیریت چالش‌های یک سازمان ایرانی و مرور تجارب شرکت‌های حاضر در زمینه‌های نیرویابی (جلب و جذب)، ارزیابی‌ها، مصاحبه‌ها، به‌کارگماری و جامعه‌پذیری

۴. مروری بر تجارب و بررسی روند مراحل کاربری فرایند کانون ارزیابی در سامانهٔ کانون ارزیابی بهین (BACS)

۵. بررسی اصول و مدیریت بهینهٔ چالش‌های جذب و استخدام و مدیریت استعداد‌ها در استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کار‌های نوپا و به‌کار‌گماری متولدین دههٔ ۷۰ و ۸۰

۶. اصول تحلیل گزارش‌های سامانه (BACS) در تحلیل نیم‌رخ روانی براساس تست‌ها و پرسش‌نامه‌های خلاقیت، NEOPI، سبک مدیریت، MBTI، سبک تفکر، EQ & IQ و دانش مدیریتی؛ و  بر اساس ۸ شایستگی شغلی شامل اساس شخصیتی، مسئولیت‌پذیری و هدفمندی، اخلاقی، ارتباطی، ادراکی و شناختی، EQ، IQ و مدیریتی

ارايه کنندگان:

آقای ايثار خدادادی، مدير‌عامل شرکت «بهين مشاوران آتيه ساز مديريت»، مشاور بیش از ۱۵۰ سازمان در صنایع مختلفِ داخل و خارج از کشور در حوزه مدیریت منابع انسانی (HRM)، روانشناسی صنعتی – سازمانی، مدیریت استراتژیک و ظرفیت‌سازی سازمان‌های مردم نهاد( NGO)

خانم زهرا امینی، دانش‌آموختهٔ مهندسی صنایع و مدیریت کارآفرینی و مدیر پروژهٔ تولید سامانهٔ کانون ارزیابی بهین (BACS)

آقای احسان حیدری، دانش‌آموختهٔ مدیریت MBA، مدیر پروژه‌های کلینیک بهین پلاس (مشاوره، طراحی، بهبود و پایداری سازمانی) و مدیر پروژه‌های طراحی و تولید سامانه‌های ابزار‌های مدیریت استراتژیک، BPR و داشبورد‌های مدیریتی

خانم دکتر شکوه علیزاده، دانش‌آموختهٔ مدیریت کارآفرینی و مدیریت استراتژیک و مشاور راه‌اندازی کسب‌و‌کار‌های نوپا

اطلاعات تکمیلی:

  • زمان برگزاری: پنج‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸ الی ۱۸
  • مکان برگزاری: نیاوران، جنوب‌غربی میدان باهنر، پلاک ۳۶
  • هزینهٔ شرکت در کارگاه ۴۵۰ هزار تومان است.
  • شرکت‌هایی که طی ۱۶ سال گذشته از خدمات کلینیک‌های مدیریتی شرکت بهین‌مشاوران بهره‌ برده‌اند مشمول ۵۰ درصد تخفیف می‌شوند.
  • از هر سازمان حداکثر ۳ نفر می‌توانند در این کارگاه ثبت‌نام کنند.
  • شرکت‌کنندگان لازم است تا ۴ روز قبل از کارگاه در سامانهٔ کانون ارزیابی بهین (BACS) ارزیابی شده و هنگام حضور در کارگاه گزارش خود را به همراه داشته باشند.
  • تمام منافع ریالی این کارگاه به حساب موسسهٔ حمایتی کودکان سرزمین من واریز خواهد شد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۴۶۰۴۰۴۵۲  ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.