پگاه آفتاب در غرفهٔ ۳۵ نمایشگاه جانبی «همایش کاربران واحد‌های گازی و سیکل ترکیبی V94.2» حضور خواهد داشت. لازم به ذکر است پگاه آفتاب برای نخستین بار در این نمایشگاه از نسل جدید ERP نیروگاهی و برنامهٔ اندرویدی Smart LogSheet از ماژول‌های «سامانه مدیریت نگهداشت دارایی‌های فیزیکی» خود رونمایی خواهد کرد.

هفتمین همایش کاربران واحدهای سیکل ترکیبی و گازی V94.2 در روز‌های سه‌شنبه و چهار‌شنبه ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به میزبانی شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا و با همکاری انجمن صنفی نیروگاه‌های کشور (اصنا) در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

پگاه آفتاب در هفتمین همایش کاربران واحد‌های گازی و سیکل ترکیبی

پگاه آفتاب در هفتمین همایش کاربران واحد‌های گازی و سیکل ترکیبی

ارتباط مستقیم کاربران با سازندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات و خدمات اصلی نیروگاه، طرح و بررسی نیاز‌ها و مشکلات کاربران و تدوین راه‌حل‌های تخصصی با همکاری سازندگان اصلی، پژوهشگران و فن‌آوران، تبادل تجربیات در زمینهٔ اصلاحات کاربردی انجام شده در واحد‌های گازی و سیکل ترکیبی و ارائهٔ دستاورد‌های جدید تخصصی از جمله اهداف هفتمین همایش کاربران واحد‌های گازی و سیکل ترکیبی توربین‌های v94.2 ذکر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی دبیرخانه همایش محورهای اصلی همایش عبارتند از: ۱. بررسی و تحليل مشکلات بهره برداری و تعمير و نگهداری ۲. بهينه سازی، ارتقاء (Up-grading) و افزایش توان و راندمان نيروگاه ۳. افزایش عمر مفيد واحدهای نيروگاهی (L.T.E : Life-Time-Extension) ۴. ساخت داخل و بازسازی قطعات واحدهای گازی و سيکل ترکيبی ۵. بررسی حوادث نيروگاهی- بهبود روش‌های بهره‌برداری و تعميرات ۶. روش‌های بهبود شاخص‌های HSE در بهره‌برداری و تعميرات ۷. تازه‌های قابل ارائه در واحد‌های گازی و سيکل ترکيبی ۸. پایش، حفظ و افزایش توان و راندمان نيروگاه‌ها و ۹. راهبری اقتصادی نيروگاهی

برای اطلاعات بیش‌تر دربارهٔ کارگاه‌ها و رویداد‌های جانبی به وبسایت این همایش مراجعه کنید.

آدرس محل برگزاری همایش و نمایشگاه: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.