اینفوگرافی اتوماسیون فرایند

اینفوگرافی اتوماسیون فرایند

 

تلاش‌هایی که برای اتوماسیون فرایند‌های کسب‌و‌کار در بخش‌های تولید، بازاریابی و مراکز خدمات مشتریان به منظور افزایش رضایت مشتریان و بهره‌وری آغاز شده بود امروز به سطوح پیشرفته‌تر و پر ریسکتری چون بخش‌های مالی و منابع انسانی سازمان‌ها حرکت کرده است.

برای درک بهتر رشد نقش اتوماسیون فرایند در سازمان‌ها، APQC دست به یک نظرسنجی‌ زده تا مسیر اتوماسیون فرایند در سازمان‌ها را مشخص کند. این اینفوگرافی سرمایه‌گذاری فعلی سازمان‌ها و برنامهٔ ایندهٔ آن‌ها در مسیر اتوماسیون فرایند‌های سازمانی را نشان می‌دهد.

نتایج نظرسنجی APQC:

در سال ۲۰۱۷ بر اساس اظهار شرکت‌کننده‌ها در نظرسنجی سازمان‌ها بیش از ۱۰۰ هزار دلار و ۹ کارمند را به صورت تمام وقت به اتوماسیون روبوتیک ۹ فرایند و ۱ پروژه اتوماسیون هوشمند اختصاص داده‌اند.

دلیل اصلی سازمان‌ها برای سرمایه‌گذاری روی پروژه اتوماسیون فرایند حرکت به سمت صرفه‌جویی مالی (۵۶ درصد) در سازمان بوده است.

سازمان‌های شرکت کننده در این نظرسنجی اغلب (۲۷.۶ درصد) در مرحلهٔ «برنامه ریزی برای پروژه‌های پایلوت» خود هستند.

۴۰.۴ درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کرده‌اند که سازمان آن‌ها در ۱۸ ماه آینده به سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌های اتوماسیون فرایند‌های کسب‌و‌کار ادامه خواهد داد.

در سال ۲۰۱۸ آن‌ها قصد دارند بر روی ۱۵ پروژه اتوماسیون روباتیک فرایند و ۳ پروژه اتوماسیون هوشمند فرایند کار کنند که این اعداد چیزی در حدود ۲ برابر سال گذشته خواهد بود.

در سال ۲۰۱۸ تمرکز بیشتر بر اتوماسیون فرایند‌های واحد‌ها و بخش‌های مالی، مدیریت فرایند، خدمات مشتریان، مدیریت دانش و اطلاعات و مدیریت منابع انسانی خواهد بود.


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.