با نرم افزار نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب از دارایی‌های خود را محافظت کنید، نیازهای تولید را برآورده سازید و بهره‌وری و سود نهایی خود را افزایش دهید


نرم افزار CMMS پگاه آفتاب راهکاری مقرون به صرفه برای بهبود قابلیت اطمینان تجهیزات، نرخ تکمیل کارها، گردش قطعات مورد نیاز تعمیرات و موارد دیگر در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد. ابزارهای پایش و ردیابی کارها و مراحل دستورکار در سیستم نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب امکان برنامه‌ریزی، زمان بندی و اولویت‌بندی کارهای مهم را به سازمان تولید‌کننده می‌دهد. هم‌چنین این سیستم می‌تواند به پیش‌بینی خرابی تجهیزات قبل از وقوع کمک کند. در نتیجه، تیم‌هایی در زمینه‌هایی از نگهداری و تعمیرات صنعتی گرفته تا نفت و گاز می‌توانند تجهیزات تولید را در بالاترین عملکرد خود حفظ کنند.

با رابط کاربرپسند نرم افزار پگاه آفتاب و قابل دسترس بودن آن بر روی تلفن همراه، تکنسین‌ها و اپراتورهای خط تولید می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند و به سرعت یاد بگیرند که چگونه دستورکارهای تعیین‌شده را مشاهده و تکمیل کنند. مدیران نیز به داده‌های ضروری برای تصمیم‌گیری آگاهانه، از قبیل داده‌های مربوط به دارایی‌های حیاتی، خرابی‌ها، PMهای عقب افتاده، خرابی‌ها، مدیریت موجودی، کارهای اضطراری و سایر KPIهای نگهداشت دسترسی پیدا می‌کنند. هم‌چنین نرم افزار پگاه آفتاب نیز باعث حرکت به سمت کنترل و رعایت مقررات و دستورالعمل‌های ایزو در سازمان‌های تولیدی می‌شود.

 

نرم افزار نگهداری و تعمیرات در صنایع تولیدی

نرم افزار نگهداری و تعمیرات در صنایع تولیدی

دستاوردها

۱. افزایش نرخ تکمیل کار

با مدیریت دستورکارها و درخواست از هر دستگاهی اعم از دسکتاپ و موبایل از طریق مرورگر و اپلیکیشن موبایلی

۲. کاهش ضایعات و اتلاف‌ها

با کنترل و مدیریت در دسترس بودن قطعات یدکی و مرتبط کردن آنها با تجهیزات و PM‌ها

۳. استفادهٔ بهینه از منابع

با مشاهده برنامه‌های کاری در نمای تقویم بر اساس روز، هفته یا ماه، برنامه‌ریزی و استفاده از منابع نیروی انسانی و دیگر منابع کارآمدتر خواهد شد.

۴. بهبود قابلیت اطمینان و آپتایم

با ایجاد PM‌ها مبتنی بر تقویم و/یا سنجه‌های برآمده از اطلاعات استخراج‌شده و ثبت شدهٔ هر تجهیز در سیستم.

۵. جلوگیری از خرابی‌های غیرمترقبه

با برنامه‌ریزی دستورکارهای نگهداشت بر اساس داده‌های مبتنی بر نگهداری و تعمیرات مبتنی بر شرایط که در سیستم فراهم است.

۶. دسترسی سریع به اطلاعات تجهیزات

با ذخیره اطلاعات شناسایی دارایی، مشخصات، مکان، سلسله مراتب اجزا و موارد دیگر.


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.