ابزاری برای جلوگیری از خرابی تجهیزات بیمارستانی، بهبود انطباق با مقررات و افزایش بهره‌وری


تأسیسات و صنعت بهداشت و سلامت به مدیریت نگهداری و تعمیرات برای دارایی‌های حیاتی مانند ژنراتورها، تجهیزات استریلیزاسیون، دستگاه‌های اشعه ایکس، تصفیه‌کننده‌های هوا و غیره نیاز دارند. علاوه بر این، رعایت تمام مقررات و استانداردها و حصول اطمینان از عملکرد همه تجهیزات به شکل بهینهٔ مورد نظر طراح تجهیز که مستقیماً مرتبط با سلامتی و حیات بیماران است از اهمیت فوق‌العاده‌ای در این صنعت برخوردار است.

هم‌چنین سیستم ما امکانات ارزشمندی را به مدیران نگهداری و تعمیرات ارائه می‌دهد تا به کمک آن‌ها ساعات کار و دستور‌کارها را برنامه ریزی، زمان‌بندی و پیگیری کنند. و به صورت خلاصه به راحتی تمام جنبه‌های برنامه نگهداشت خود را مدیریت کنند.

در مورد نگهداری و تعمیرات در مراکز بیمارستانی و درمانی مهم این است که تجهیزات مورد نیاز آن‌ها به‌روز بمانند و فضای مرکز تمیز و ایمن نگه داشته شود. دارند. سیستم نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب با امکانات گسترده و قابلیت سفارشی‌سازی، مدیریت، پیگیری، پایش و زمان‌بندی امور نگهداشت را آسان می‌کند. استفاده از این سیستم در مراکز درمانی عمر دارایی‌ها و تجهیزات را افزایش داده، انطباق با الزامات قانونی و استاندارد‌های تجهیزات حیاتی را تضمین کرده، پایش و ردیابی قطعات یدکی و مواد مصرفی را ساده ساخته و و از خرابی تجهیزات جلوگیری می‌کند.

 

سیستم نگهداری و تعمیرات در صنعت بهداشت و درمان

سیستم نگهداری و تعمیرات در صنعت بهداشت و درمان

 

دستاوردها

۱. بهبود برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات

با تخصیص کارها و دستورکارهای نگهداشت مربوط به ساختمان‌ها، سیستم‌ها، ماشین آلات و تجهیزات خاص به کارکنان یا پیمانکاران خارج سازمان

۲. افزایش عمر دارایی‌های حیاتی

با ایجاد دستورکارهای و وظایف نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه بر اساس تقویم و یا داده‌های استخراج‌شده از عملکرد تجهیزات

۳. افزایش حداکثری ایمنی محیط کار

با نشانه‌گذاری و تعیین آلارم مسائل مربوط به ایمنی و سلامتی و تعیین اولویت‌بندی آن‌ها برای حل سریع آن‌ها


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.