فرایندها را ساده کنید، نرخ بالای آپتایم را تجربه کنید و استانداردهای سختگیرانه را با موفقیت پشت سر بگذارید


سلامت و ایمنی در صنایع غذایی حرف اول را می‌زند و رعایت استانداردهای سخت‌گیرانهٔ این صنعت بدون بهره‌گیری از یک سیستم CMMS قدرتمند تقریبا غیرممکن است. با یک سامانه نگهداری و تعمیرات کارآمد و توانایی اعمال برنامه‌های نت پیشگیرانه می‌توان ضمن کنترل هزینه‌های نگهداشت، عمر دارایی‌ها را به حداکثر رساند، زمان خرابی تجهیزات خط تولید مواد غذایی را کاهش داد، و از رعایت مقررات سختگیرانه بهداشت و ایمنی در حوزهٔ تجهیزات اطمینان حاصل کرد.

هم‌چنین سیستم ما امکانات ارزشمندی را به مدیران نگهداری و تعمیرات ارائه می‌دهد تا به کمک آن‌ها ساعات کار و دستور‌کارها را برنامه ریزی، زمان‌بندی و پیگیری کنند. و به صورت خلاصه به راحتی تمام جنبه‌های برنامه نگهداشت خود را مدیریت کنند.

در جهت انطباق با استانداردهای موجود صنایع غذایی، سیستم نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب می‌تواند با مستندات، خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌های ایمنی را به راحتی در دسترس افراد مختلف در سازمان قرار دهد، فهرست دقیق موجودی قطعات یدکی و موجودی انبار را حفظ کند، گزارش‌هایی را برای نمایش داده‌های مورد نیاز برای بازرسی و ممیزی‌ها و به‌روزرسانی تکنسین‌ها اجرا کند. هم‌چنین سیستم ما امکانات ارزشمندی را به مدیران نگهداری و تعمیرات ارائه می‌دهد تا به کمک آن‌ها ساعات کار و دستور‌کارها را برنامه ریزی، زمان‌بندی و پیگیری کنند. و به صورت خلاصه به راحتی تمام جنبه‌های برنامه نگهداشت خود را مدیریت کنند.

 

نگهداری و تعمیرات در صنایع غذایی

نگهداری و تعمیرات در صنایع غذایی

دستاوردها

۱. بهبود انطباق با مقرارت

با ارائه و گردش دیجیتالی مستندات مقررات موجود در صنایع غذایی.

۲. کاهش ضایعات و اتلاف‌ها

با اتوماسیون، رهگیری و ساده کردن فرایند تکمیل موجودی خود.

۳. افزایش زمان آچار‌ به‌دستی نیروها

با امکان برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کارآمد دستورکارهای نت و واگذاری آن‌ها به تکنسین مناسب.


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.