عمر تجهیزات و دارایی‌های فیزیکی سازمان خود را افزایش دهید، استانداردهای انطباق را رعایت کنید و از خرابی‌ها جلوگیری کنید


 

با توجه به تجهیزات گسترده و پیچیده که خیلی اوقات در مکان‌ها و جغرافیاهای سخت و صعب‌العبور نصب هستند، مدیریت موثر نگهداری و تعمیرات بدون داشتن ابزار مناسب چالش برانگیز، زمان‌بر و بسیار پر خطا و خطرناک خواهد بود. نرم افزار نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب به صنایع نفت و گاز کمک می‌کند تا با افزایش زمان کارکرد تجهیزات، کاهش هزینه‌های نگهداشت و فراهم کردن امکان برنامه‌ریزی سیستمی مبتنی بر اطلاعات تجهیزات اجرای ایمن و قابل اطمینان عملیات‌های صنایع نفت و گاز محقق شود. سیستم CMMS ما با انعطاف‌پذیری و امکانات سفارشی‌‌سازی و رابط کاربری بصری و ساده که همراه با آموزش و پشتیبانی قوی است، عملیات نفت و گاز را به تمام ابزارهایی که برای ارتقای مدیریت کارآ و دیجیتالی نگهداشت خود به آن نیاز دارند، فراهم می‌کند.

نرم افزار CMMS به واحد‌های نفت و گاز کمک می‌کند تا مطابقت با استانداردهای عملیاتی و نظارتی (مانند IPS) را ساده‌تر پیش ببرند و اقدامات مربوط به بازرسی‌ها را به صورت دیجیتالی و بدون کاغذ تولید و پیگیری کنند و مستندات بازرسی‌های تکمیل شده و دستورکارهای انجام شده را با تمام داده‌های لازم برای همیشه در دسترس داشته باشند و از داده‌های آن در داشبوردهای مدیریتی استفاده کنند.

 

نرم افزار نگهداری و تعمیرات در صنعت نفت و گاز

 

دستاوردها

۱. حمایت از انطباق با مقررات

با پایش سابقه و تارخچه اقدامات، مستندسازی رویه‌ها و فرایند‌های کاری و اتوماسیون فرایند‌ها و آلارم‌ها، امکان انطباق با استانداردهای زیست محیطی، بهداشت و ایمنی فراهم می‌شود.

۲. افزایش کیفیت و عمر دارایی‌ها

با امکان تعریف و برنامه‌ریزی سیستماتیک نت پیشگیرانه در سطح وظیفه‌ای یا فرایندی برای تمام تجهیزات بالادستی، میانی و پایین دستی صنعت.

۳. آگاهی از کارکرد دائمی تجهیزات

با نظارت بر داده‌های مبتنی بر وضعیت تجهیزات مانند نویز، لرزش، دما، روان کننده‌ها، سایش، خوردگی، فشار و جریان و اتصال سنسورهای مختلف به سیستم CMMS پگاه آفتاب.


نظر بدهید

1500 کاراکتر باقیمانده

تعداد نظرات0

خبرنامه پگاه آفتاب

برای دریافت جدیدترین مقالات و مطالب پایگاه دانش پگاه آفتاب ایمیل خود را وارد کنید.